יום חמישי, 28 ביוני 2012

איזה יום מטורף!
קמתי מוקדם והתחלתי לארגן את החדר למייקאובק, כמובן שדווקא היום יצא שג'ס חולה ונשארה בבית, אז הייתי צריכה לחכות עד שיהיה מספיק מאוחר כדי שאני אוכל לשאוב, ואז לקראת צהריים הגיע המשלוח מאיקאה ומסתבר שהמוברים לא מעלים את הרהיטים לקומה שנייה. אז הלכתי לאסוף את רשף כדי שיעזור לי עם הסחיבות, עם המיטה הישנה והמזרן החדש הסתדרנו אבל את הבסיס בשום אופן לא הצלחנו להעביר במדרגות.
אז הלכנו לאסוף את אלי שסיים לעבוד וגם אז לא משנה איזה זוויות ניסינו, הבסיס לא עבר. וכמובן שזה המוצר האחד שאיקאה מייצרת מולחם עם סיכות ולא להרכבה. אז אני אצטרך לסנג'ר מישהו עם משאית ולחזור להחליף למשהו עם יכולת התפרקות.
ואז החזרתי את הבנים הביתה, אכלנו צהריים זריז, נסעתי לקיי מארט לקנות סדינים חדשים. ואז הביתה להספיק לסדר הכל לפני הערב. העפתי כמויות של שטויות, ארגנתי מחדש את כל הרהיטים, ניקיתי, סידרתי. הספקתי להתקלח בשתי דקות ונסעתי לאסוף את הבנים למסעדה קוריאנית לכבוד היומולדת של אלי. הגב שלי כולו כואב מכל הסחיבות וההתכופפויות והכיסאות המאוד לא נוחים של המסעדה. אני ממש מקווה שהמזרון החדש יהיה נוח.
ומחר אני מקווה שיהיה לי זמן בבוקר לסיים לסדר את הארון לפני שאני הולכת לעזור לוולטראוד בספירת מלאי בחנות.

אגב, הצאוורון מהפוסט הקודם הוא חלק מחולצה בתכלת בהיר.

פנורמות של החדר (כשמצלמים בלי חצובה הכל יוצא כמו ציור של פיקאסו):
http://www.dermandar.com/p/bBGMLX/rm
http://www.dermandar.com/p/dlbzJv/room-makeover



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה